HTML

Bemutatkozás

Meggyőződésem, azért születtünk erre a világra, hogy harmóniában, szeretetben, boldogságban éljünk. Én is erre vágyom. Ezt kívánom a családomnak és minden embernek. Amolyan lakberendezős, csinosítgatós, szeretgetős, családos és főzőcskézős blog.

Duma-szoba

Utolsó kommentek

  • Myller: Ez a kép... :D Nálunk műanyag van, de ilyen extrán nehéz és már kilazult a csavar a súlya miatt, meg se lehet húzni rendesen, szóval izeg-mozog össze-vissza. Okozott már kellemetlen perceket rendesen: pl. hasmenés előtt, szinte ráugorva a WC-re. Félrecsúszás, végül pedig takarítás lett belőle. :S :D (2010.02.20. 08:27) Budifrász
  • piroskaesfarkas: Nagyon köszönöm a pác színt!!!!:-) (2009.08.26. 18:28) Itt tartunk...
  • Chatrine: Szia! Kérdeztél a leanderrel kapcsolatban. Nekem rózsaszín van és dupla szirmú. Napon van és néha dobál le leveleket, de nagyon fejlődik. Gondoltam, hogy az idősebb ágakat vissza kellene metszeni, hogy még bokrosabb legyen. De akkor sajnos a virágözön elmaradna a metszés miatt. Bordót még nem lá... (2009.07.23. 21:36) Itt tartunk...
  • Utolsó 20

Őket szeretem olvasni

Itt tartunk...

2009.07.10. 10:36 Sweethome


 Csak nagyon lassan haladunk, ki tudja mikor készül el teljesen a teraszunk, de nem bánom, mert már most is kihasználjuk így félkész állapotban. A burkolatok és a tető még várhat, mert előbb a kisterasz gerendáit szerezzük be amit utólag ötlöttünk ki, mert a bejárat elé is szeretnénk egy kisebb fedett szélvédőt.

 Most csak egy pár képet mutatok, mert még rumlis minden, nem ez a végleges állapot. 























Itt még pácolás előtt...
























Gesztenyepáccal lekenve...


       

























 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://colors.blog.hu/api/trackback/id/tr561237972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chatrine 2009.07.11. 09:35:15

De jó, hogy visszajöttél!!!:-)
Szívesen olvasom a blogodat. Klassz lesz a terasz!
Üdv.

Chatrine 2009.07.14. 18:52:13

Írtam már Neked pár napja is, de nem tom hová lett az üzim.
Be szoktam nézni hozzád. Várom a folytatást.
Üdv. C.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.07.18. 16:26:20

Hú, ez nagyon szépséges lett!!!!! Piroska

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.07.18. 16:27:38

Na és nagyon izgat, hogy milyen típusú páccal kentétek le, mert szépséges a színe, és hasonlót keresek. Puszi

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.07.21. 09:58:28

Drága Piroska! Köszönöm a dicséretet, csak most olvastam az adminban hogy kommenteltél, valamiért nem jelenik meg az oldalon.A pác a TRILAK-nak egy terméke, Lazurán lignoprot van ráírva, én színskála alapján választottam, amúgy az eladó azt mondta gesztenyeszínű pác. Mikor felbontottam kicsit meg is ijedtem , mert nagyon sötétnek tűnt, de a fenyőgerendán szerintem gyönyörű a színe.

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.07.21. 16:07:35

Kedves Chatrine! Örülök, hogy az olvasóm vagy és beköszöntél, szivesen látlak, bár most egy kicsit ritkábban blogolok.Azért benézek időnként és én is olvasgatom a kedvenceimet.

Chatrine 2009.07.22. 19:03:01

Szia!

Már kezdtem aggódni-hogy nincs új bejegyzés-, mi lehet Veled?! De megláttam, hogy megjelentek a kommentek és reagáltál is rá.
Tehát minden ok.
Haladtok a munkálatokkal? Ugye lesznek új fotók? Úgy várom már!:-)
Szép a leandered is, nekem is van. Rengeteg virágot hozott az idén.
Puszi: C.

Sweethome · http://colors.blog.hu 2009.07.22. 23:04:39

Szia Chatrine!
Nagyon kedves vagy, hogy bekukkantasz hozzám! Most egy kicsit lelassultak a munkálatok nálunk , tudod egy kicsit nyaralni is voltunk és hát véges a családi kassza, a terasz pedig eddig is sok pénzt elvitt. De remélem hamarosan folytatjuk, mert a bejáratnál a szélfogót is lebetonoztuk már, és így félkészen elég randa, úgyhogy nagyon bántja a szemem. Valahogy nem tudom magam rávenni hogy ilyen csúfos állapotban mutogassam a blogomban, de persze hogy amint haladunk rakok fel fotókat.
Chatrine, neked milyen színű a leandered? Nekem fehér és rózsaszín van de nagyon fáj a fogam egy bordó színűre amit olyan ritkán lehet látni, és amit megfogadtam ha találok, addig nem nyugszom míg meg nem kaparintom. Puszillak, hamarosan jelentkezem újabb poszttal.

Chatrine 2009.07.23. 21:36:48

Szia!

Kérdeztél a leanderrel kapcsolatban. Nekem rózsaszín van és dupla szirmú. Napon van és néha dobál le leveleket, de nagyon fejlődik. Gondoltam, hogy az idősebb ágakat vissza kellene metszeni, hogy még bokrosabb legyen. De akkor sajnos a virágözön elmaradna a metszés miatt.
Bordót még nem láttam, csak pirosat illetve a rózsaszín több változatát és fehéret. Korfun úgy nő ez a növény, mint nálunk a gyom. Egy kicsit túloztam, de rengeteg van belőle és gyönyörűek. Nekem sajnos nincs helyem teleltetni, úgyhogy nem tudok túl sok dézsást tartani. Jó ötlet az árnyliliom fa alá telepítése. Nekem állandóan lezabálják a csigák, tavaly és az idén is elmaradt a virágzás. Látom a tiéd is kék. Gondoltam, hogy kiásom és valami klassz kőedénybe ültetem, akkor nem tudják falni a kis gonoszok.
Imádom a növényeket, nagyon szeretem túrni a földet. Igazi lelkes amatőr vagyok.
Várom az új posztot, addig is minden jót!
Üdv:C.
süti beállítások módosítása