HTML

Bemutatkozás

Meggyőződésem, azért születtünk erre a világra, hogy harmóniában, szeretetben, boldogságban éljünk. Én is erre vágyom. Ezt kívánom a családomnak és minden embernek. Amolyan lakberendezős, csinosítgatós, szeretgetős, családos és főzőcskézős blog.

Duma-szoba

Utolsó kommentek

  • Myller: Ez a kép... :D Nálunk műanyag van, de ilyen extrán nehéz és már kilazult a csavar a súlya miatt, meg se lehet húzni rendesen, szóval izeg-mozog össze-vissza. Okozott már kellemetlen perceket rendesen: pl. hasmenés előtt, szinte ráugorva a WC-re. Félrecsúszás, végül pedig takarítás lett belőle. :S :D (2010.02.20. 08:27) Budifrász
  • piroskaesfarkas: Nagyon köszönöm a pác színt!!!!:-) (2009.08.26. 18:28) Itt tartunk...
  • Chatrine: Szia! Kérdeztél a leanderrel kapcsolatban. Nekem rózsaszín van és dupla szirmú. Napon van és néha dobál le leveleket, de nagyon fejlődik. Gondoltam, hogy az idősebb ágakat vissza kellene metszeni, hogy még bokrosabb legyen. De akkor sajnos a virágözön elmaradna a metszés miatt. Bordót még nem lá... (2009.07.23. 21:36) Itt tartunk...
  • Utolsó 20

Őket szeretem olvasni

Hisztis vagyok...

2009.03.24. 06:53 Sweethome

 

allati-176...és kiálhatatlan. Még mindig. Ezt már nem lehet a télre fogni, sem a vitaminhiányra. Tegnap este az egész család fejvesztve  menekült előlem. Ha lehetne én is ezt tenném. Simán összevitatkoztam a legjelentéktelenebb marhaságon is, kb. két perc alatt kiürült a szoba ahol éppen tartózkodtam. Miért???? Nem akarom!!! Egy rúzsos pitbull lettem. (soha nem rúzsozom magam.)

Mikor elkezdtem a blogot írni, azt hittem csupa szépről meg jóról, meg finomságokról meg rózsaszín álomról írok majd. Hahaha...(ez egy gúnyos röhögés), de a mi családunkban is vannak depisebb napok (vagy inkább csak nekem?). És mivel ez is hozzánk-hozzám tartozik hát ezt is megírom. Mi az oka? Na hát az nincs... Vagy mégis? Rájöttem... a hormonok szórakoznak velem. Ja, és ilyenkor iszonyú szeretethiányom van. Jó mi? Ki akar egy vicsorgó pitbullt szeretgetni?

Próbálom a figyelmemet pozitív dolgokra terelni, mint például:

  -szép családom van, akiket imádok és akik imádnak engem, (különben már rég világgá szaladtak volna, de minden hónapban hősiesen tűrik az én elmebetegségemet három-négy napon keresztül.)

 -harmóniában élünk (már amikor nem vagyok hisztis),

 -megvan mind a két kezünk és lábunk (assszem),

 -szép otthonunk van (na az tuti),

 -süt a nap és csivitelnek a madarak..(nem igaz, rögtön elered az eső...sicc!)  

 -és persze a kis tacsink és cicáink meg a tóban a halacskáink is egészségesek, jól tápláltak, blablabla... Ja és világbéke   van :-)

  Mivel hiszek abban (mit hiszek?...TUDOM) hogy a pozitív érzések jó dolgokat teremtenek az életünkben, ezért amikor magam alatt vagyok igyekszem kijönni a depis hangulatból. Ilyenkor mindig olvasok. Van egy csomó jó könyvem a témával kapcsolatban.(Mármint: pozitív gondolat, tudatos teremtés stb...) Ha valakit érdekel, írjon és dobok címeket!

Ja és egyébként is jól esne (most sokat emelne a hangulatomon) ha valaki olvas, nyomjon egy üzit, hogy: Halihó! itt vagyok és néha benézek ám hozzád! vagy valami ilyesmi....    

Most megyek és kiolvasom a könyvtáramat... megeszem a vitaminjaimat, és azt hiszem egy kis szolizás is rámférne....ja és a lelkemnek egy bevásárlás is jót tenne...ha lehet választani akkor IKEA !!! Apci, ha itt vagy, könyörgök...IKEA! És ígérem utána egy cirmoscicásanhízelgőskezesbárányospitbullka leszek!               

Szólj hozzá!

Címkék: ikea hiszti depi rúzsos pitbull rózsaszín álom pozitív gondolat cirmoscicásanhízelgőskezesbárányos

A bejegyzés trackback címe:

https://colors.blog.hu/api/trackback/id/tr701021664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása