HTML

Bemutatkozás

Meggyőződésem, azért születtünk erre a világra, hogy harmóniában, szeretetben, boldogságban éljünk. Én is erre vágyom. Ezt kívánom a családomnak és minden embernek. Amolyan lakberendezős, csinosítgatós, szeretgetős, családos és főzőcskézős blog.

Duma-szoba

Utolsó kommentek

  • Myller: Ez a kép... :D Nálunk műanyag van, de ilyen extrán nehéz és már kilazult a csavar a súlya miatt, meg se lehet húzni rendesen, szóval izeg-mozog össze-vissza. Okozott már kellemetlen perceket rendesen: pl. hasmenés előtt, szinte ráugorva a WC-re. Félrecsúszás, végül pedig takarítás lett belőle. :S :D (2010.02.20. 08:27) Budifrász
  • piroskaesfarkas: Nagyon köszönöm a pác színt!!!!:-) (2009.08.26. 18:28) Itt tartunk...
  • Chatrine: Szia! Kérdeztél a leanderrel kapcsolatban. Nekem rózsaszín van és dupla szirmú. Napon van és néha dobál le leveleket, de nagyon fejlődik. Gondoltam, hogy az idősebb ágakat vissza kellene metszeni, hogy még bokrosabb legyen. De akkor sajnos a virágözön elmaradna a metszés miatt. Bordót még nem lá... (2009.07.23. 21:36) Itt tartunk...
  • Utolsó 20

Őket szeretem olvasni

Tóépítés családilag

2009.03.17. 08:00 Sweethome

 

A tó építése férjem fejéből pattant ki, mikor egy szombati, program nélküli napon azon méláztunk, hogy mit is csináljunk. Na, nem mint ha  ne lett volna dolgom (ami ugye egy családi háznál, két gyerek mellett elképzelhetetlen), de mégis  úgy éreztük, valamit tenni kell.

Mit csináljunk kérdésemre párom néhány másodperc gondolkodás után, csillogó szemekkel vágta rá:
 - Építsünk tavat!
 Igen hülyén nézhettem rá, nem is igazán hittem a fülemnek.
 – Miiiii????
 - Nem úgy van az!
 - Azt se tudjuk, hogy kell csinálni…
 - Mi kell hozzá…
 - Semmiről nincs fogalmunk se…
 - És egyébként is… ki mondja meg nekünk, mekkora „gödröt” ássunk, és egyáltalán… milyen mélyen?
Ilyen és ehhez hasonló kérdések cikáztak a fejemben. Na, jellemző, ez vagyok én. Mindenen aggodalmaskodó, részletekben elvesző, kétszer-háromszor átgondoló ….
 - Megoldjuk! – válaszolta a párom, és azzal az elánnal már húzott is el a legközelebbi barkácsáruházba. Azért nem tudtam megtagadni önmagam, mert amíg ő készülődött, addig a gép elé vetettem magam, és letámadtam a tóépítős oldalakat. Hát mit mondjak, így tizenöt perc alatt nem lettem sokkal okosabb, de azért arra jó volt , hogy megtudjam, ha tavat akarok a kertembe, készüljek fel arra, hogy ezentúl a békák lesznek a szomszédaim.
Az áruházban megvettük a szükséges dolgokat, aztán egy ismerősünkkel,- aki rendszeresen segít nekünk a kertészkedésben-, nekiálltunk „tócsát” építeni. Kitaláltuk, hol legyen, egy madzaggal kijelöltük a formáját, az ismerősünk pedig kiásta.
 
 
Minden így kezdődött:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilyen lett a  növényekkel benőtt tavacska:

 Nemcsak a békák vendégeskednek nálunk, hanem idejönnek a nagy melegben inni a madárkák, és a szitakötők is rendszeresen elbűvölnek minket.

Párom nyári estéken magához húzza a kissámlit, a tó széléről eteti az aranyhalakat. Gyakran mondja viccesen a kollégáinak: - Lemegyek a tóra!

 

Szólj hozzá!

Címkék: halak békák tóépítés sajátkezüleg

A bejegyzés trackback címe:

https://colors.blog.hu/api/trackback/id/tr521005557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása