HTML

Bemutatkozás

Meggyőződésem, azért születtünk erre a világra, hogy harmóniában, szeretetben, boldogságban éljünk. Én is erre vágyom. Ezt kívánom a családomnak és minden embernek. Amolyan lakberendezős, csinosítgatós, szeretgetős, családos és főzőcskézős blog.

Duma-szoba

Utolsó kommentek

  • Myller: Ez a kép... :D Nálunk műanyag van, de ilyen extrán nehéz és már kilazult a csavar a súlya miatt, meg se lehet húzni rendesen, szóval izeg-mozog össze-vissza. Okozott már kellemetlen perceket rendesen: pl. hasmenés előtt, szinte ráugorva a WC-re. Félrecsúszás, végül pedig takarítás lett belőle. :S :D (2010.02.20. 08:27) Budifrász
  • piroskaesfarkas: Nagyon köszönöm a pác színt!!!!:-) (2009.08.26. 18:28) Itt tartunk...
  • Chatrine: Szia! Kérdeztél a leanderrel kapcsolatban. Nekem rózsaszín van és dupla szirmú. Napon van és néha dobál le leveleket, de nagyon fejlődik. Gondoltam, hogy az idősebb ágakat vissza kellene metszeni, hogy még bokrosabb legyen. De akkor sajnos a virágözön elmaradna a metszés miatt. Bordót még nem lá... (2009.07.23. 21:36) Itt tartunk...
  • Utolsó 20

Őket szeretem olvasni

Újrasuli, nyominap

2009.04.15. 18:53 Sweethome

 

Csajok másfél hétig itthon lóbálták a lábukat, szerintem kifejezetten hasznosan töltötték a tavaszi szünetet, mert évek óta állandóan a szobába poshadnak a gép előtt, mint a panelgyerekek. Idén nem tudom mi történhetett velük, (vagy talán mégis, szerintem az idei év legjobb beruházását sikerült megejtenünk a nagyonnarancssárga barkácsáruházban, mikor csakegykisnézelődőskörútra betértünk a minap, és ha már ottvoltunk és én megláttam azt a napozóágyat amit már tavaly kinéztem magunknak és akkor túl drágának bizonyult, most lecsaptam rá, mindjárt két darabra, 100%-os a kihasználtsága) egyre többet vannak az udvaron, ami náluk akkora nagy szó, hogy el sem tudom mondani.   

  Szerencsére  a szünetben nagyon szép idő volt, így vagy a napozóágyban töltötték az idejüket vagy labdáztak, olvastak, cicákat abajgattak, (dúl a love a macskáknál, és hát milyen érdekes tanulmányozni a szerelmi életüket, hihihi, teccikisám nekik), a lényeg, hogy sokat voltak levegőn. Azóta a napozóágy a sláger, még a hintaágyunkat sem hoztuk elő a sufniból, nem is hiányzik senkinek a családból.

(Itt a csajok lelazultak, nem szeretik ám mutogatni magukat)
 
A korai kelésre sem volt gondjuk, annál nehezebb volt a ma reggeli ébredés (Nekem 5 órakor, csajsziknak fél 6-kor), nagyon nehéz visszarázódni a hétköznapokba. Szerintem engem viselt meg a legjobban, nyomi fejjel közlekedek egész nap, mint egy zombi, álomkórosan, ködös aggyal főztem meg az ebédet.
Nekik probléma inkább csak annyi, hogy mi a fenének kell még áprilisban is suliba járni, és húsvét hétfő után már egyre többet hallottam szidni a felmenőit annak, aki ezt kitalálta.
 Remélem ma korán ágyba tudom küldeni a csajokat és engem sem kell este ringatni.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: suli zombi tavaszi szünet napozóágy lecsaptam rá szerelmi élet

A bejegyzés trackback címe:

https://colors.blog.hu/api/trackback/id/tr671067149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása