HTML

Bemutatkozás

Meggyőződésem, azért születtünk erre a világra, hogy harmóniában, szeretetben, boldogságban éljünk. Én is erre vágyom. Ezt kívánom a családomnak és minden embernek. Amolyan lakberendezős, csinosítgatós, szeretgetős, családos és főzőcskézős blog.

Duma-szoba

Utolsó kommentek

  • Myller: Ez a kép... :D Nálunk műanyag van, de ilyen extrán nehéz és már kilazult a csavar a súlya miatt, meg se lehet húzni rendesen, szóval izeg-mozog össze-vissza. Okozott már kellemetlen perceket rendesen: pl. hasmenés előtt, szinte ráugorva a WC-re. Félrecsúszás, végül pedig takarítás lett belőle. :S :D (2010.02.20. 08:27) Budifrász
  • piroskaesfarkas: Nagyon köszönöm a pác színt!!!!:-) (2009.08.26. 18:28) Itt tartunk...
  • Chatrine: Szia! Kérdeztél a leanderrel kapcsolatban. Nekem rózsaszín van és dupla szirmú. Napon van és néha dobál le leveleket, de nagyon fejlődik. Gondoltam, hogy az idősebb ágakat vissza kellene metszeni, hogy még bokrosabb legyen. De akkor sajnos a virágözön elmaradna a metszés miatt. Bordót még nem lá... (2009.07.23. 21:36) Itt tartunk...
  • Utolsó 20

Őket szeretem olvasni

Próba

2009.05.18. 07:18 Sweethome


 Vasárnap délutáni szunyókálásából ébredt, mert akaratlanul átadtam neki a kórságot és most Apci szenved a torokfájással, ezért ledőlt egy kicsit, majd elaludt. Első útja az udvarra vezetett, hogy elszívja a bűzrudat, (nálunk csak kint lehet dohányozni, a lakásban szigorúan tilos), és az éppenhogycsaklebetonozott teraszon ez a kép fogadta:
 



















Már meg sem lepődött, hisz ismer, csak kicsit röhögött ki, mert nem is én lennék, ha meg bírtam volna állni, hogy ne próbáljam oda a még féligkészteraszunkra a frissen szerzett növényeket.
 
Szerintem Apcira is ráragadt a növényimádatom, mert már Ő is (értitek? Ő, pedig az nagy szó ám) azt tervezgeti milyen növények lesznek a teraszon, ezt a kicsi tuját és a buxust is Apci hozta haza nekem.

Még a kaspókat meg kell vennem, de mondtam neki, azt bízza csak rám, nem mindegy ám, milyen köcsögben laknak a virágok, mert én mediterrános hangulatot szeretnék a teraszunkra.
 

A levendula is új lakó, a párja a tó mellett lakik.
















 Mindenki ájuldozik, hogy mekkoranagylett, a kőműves, a volt munkatársam, a barátnőm, és hogy táncparkett meg télen majd korcsolyapálya, pedig szerintem pontakkora  amekkora lennie kell, és az eddigi félfenéknyi kutyaól helyett most végre egy igazi, normális teraszunk lett.

 Mi csak két nap múlva, száradás után avattuk fel, a csajok  már labdáztak is rajta, bezzeg  a cicáink még a friss betont járták végig, miután a kőművessrác elsimította.


Macskalábnyomok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colors.blog.hu/api/trackback/id/tr201127965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása