HTML

Bemutatkozás

Meggyőződésem, azért születtünk erre a világra, hogy harmóniában, szeretetben, boldogságban éljünk. Én is erre vágyom. Ezt kívánom a családomnak és minden embernek. Amolyan lakberendezős, csinosítgatós, szeretgetős, családos és főzőcskézős blog.

Duma-szoba

Utolsó kommentek

  • Myller: Ez a kép... :D Nálunk műanyag van, de ilyen extrán nehéz és már kilazult a csavar a súlya miatt, meg se lehet húzni rendesen, szóval izeg-mozog össze-vissza. Okozott már kellemetlen perceket rendesen: pl. hasmenés előtt, szinte ráugorva a WC-re. Félrecsúszás, végül pedig takarítás lett belőle. :S :D (2010.02.20. 08:27) Budifrász
  • piroskaesfarkas: Nagyon köszönöm a pác színt!!!!:-) (2009.08.26. 18:28) Itt tartunk...
  • Chatrine: Szia! Kérdeztél a leanderrel kapcsolatban. Nekem rózsaszín van és dupla szirmú. Napon van és néha dobál le leveleket, de nagyon fejlődik. Gondoltam, hogy az idősebb ágakat vissza kellene metszeni, hogy még bokrosabb legyen. De akkor sajnos a virágözön elmaradna a metszés miatt. Bordót még nem lá... (2009.07.23. 21:36) Itt tartunk...
  • Utolsó 20

Őket szeretem olvasni

Nesze neked fogyókúra....

2009.03.18. 15:01 Sweethome


 Mióta megszületett bennem az elhatározás, hogy le kell vedlenem fókazsíromat, ami minden télen rámrakódik, azóta a neten állandóan a recepteket böngészem. A fene se érti ezt. Ilyenkor jobbnál jobb étkeket találok és mint egy bernáthegyi kutyának, úgy csorog a nyálam. Hirtelen leküzdhetetlen vágyat éreztem egy (vagy inkább két) nagy adag gofri után, amit nekem azonnal de izibe meg kell sütnöm. Már pattantam volna a kinyomtatott recepttel a kezembe kis konyhámba, mikor is tudatosodott bennem a szörnyű felismerés, hogy....nincs gofrisütőm. Na de, ha én valamit elhatározok, nincs az az Isten , aki engem ebben megakadályoz...

Gyors telefon Apucinak, meló után irány a műszaki áruház. Ja és ha már ott volt nem jöhetett haza kenyérsütőgép nélkül, mert hetek óta friss, otthon sütött házikenyérkéről áradoztam neki, hátha veszi a lapot. Hát Ő vette. :-)  Mire hazaért az új szerzeményekkel, addigra én már kikevertem a tésztát, hogy egy perccel se kelljen többet várni a kis családomnak az isteni amerikai palacsintákra. A csajszikat is beizzítottam, hogy kellőképpen felkészítsék pocójukat a lakmározásra. Persze azután percenként kérdezték Shrek után szabadon, ott vagyunk már? ott vagyunk már? helyett: készen van már? készen van már?  Azóta több receptet is kipróbáltam (naná, hogy egy héten keresztül minden nap kikövetelte a family, hogy süssek), nekünk ez ízlett a legjobban:

 GOFRI

Hozzávalók: 50 dkg liszt, 20 dkg margarin, 15 dkg cukor, 0,5 l tej, 3 egész tojás, 1 csg. sütőpor, 2 csg. vaníliáscukor, 1 csipet só, (reszelt citromhéj, csipet fahéj)

A tojásokat, a cukrot és a vaníliáscukrot  géppel jó habosra összekevertem. Utána hozzáadtam a margarint,ezzel is jól felhabosítottam. A lisztet, a sót, a sütőport is összekevertem és hozzáadtam az előző masszához. Fokozatosan beleöntöttem a tejet. Lehet bele reszelni egy kis citromhéjat + aki szereti fahéjat is rakhat bele. Két órát kell hűtőben pihentetni. (Én természetesen nem tudtam kivárni és így is fincsi lett). Utána lehet sütni.

 

  Ki kellett tapasztalnom, hogy egyszerre mennyi kulimájszot tegyek a sütőbe, mert az elején  mindig túl sokra sikeredett és bosszúból utálatos módon végigcsorgott az oldalán, ami aztán jól rászáradt mire végeztem az egész sütögetéssel.

 

 

 

 

Én egy kis tejszínhabot és csokiöntetet tettem rá, de azóta már készült pudingos-tejszínhabos és mogyorókrémes-tejszínhabos változatban is.

 A végeredmény:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Az illatos kenyérkémről később.....

Szólj hozzá!

Címkék: fogyókúra recept gofri fókazsír

A bejegyzés trackback címe:

https://colors.blog.hu/api/trackback/id/tr251009411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása