HTML

Bemutatkozás

Meggyőződésem, azért születtünk erre a világra, hogy harmóniában, szeretetben, boldogságban éljünk. Én is erre vágyom. Ezt kívánom a családomnak és minden embernek. Amolyan lakberendezős, csinosítgatós, szeretgetős, családos és főzőcskézős blog.

Duma-szoba

Utolsó kommentek

  • Myller: Ez a kép... :D Nálunk műanyag van, de ilyen extrán nehéz és már kilazult a csavar a súlya miatt, meg se lehet húzni rendesen, szóval izeg-mozog össze-vissza. Okozott már kellemetlen perceket rendesen: pl. hasmenés előtt, szinte ráugorva a WC-re. Félrecsúszás, végül pedig takarítás lett belőle. :S :D (2010.02.20. 08:27) Budifrász
  • piroskaesfarkas: Nagyon köszönöm a pác színt!!!!:-) (2009.08.26. 18:28) Itt tartunk...
  • Chatrine: Szia! Kérdeztél a leanderrel kapcsolatban. Nekem rózsaszín van és dupla szirmú. Napon van és néha dobál le leveleket, de nagyon fejlődik. Gondoltam, hogy az idősebb ágakat vissza kellene metszeni, hogy még bokrosabb legyen. De akkor sajnos a virágözön elmaradna a metszés miatt. Bordót még nem lá... (2009.07.23. 21:36) Itt tartunk...
  • Utolsó 20

Őket szeretem olvasni

Pillanatnyi helyzetjelentés

2009.05.06. 13:44 Sweethome


 Kupi van, minden feltúrva, szétpakolva, kipakolva, átrakva, járda feltörve, fél udvar beterítve, pedig még a sóder, cement még csak most érkezik, szóval háborús övezet az udvarunk, de ez nem panaszképpen ám , mert már nagyon vártam, na nem pont ezt a részét, hanem azt ami ebből lesz, most már hamarosan.
 Mert már kimérve, körbe félig nyolcvan centi mélyen kiásva, hogy aztán zsaluzni lehessen, aztán betonozni, aztán sorba a többi amihez nem értek de nemisakarok, csak élvezni a végeredményt. Úúúgy várom már.
 Közben élvezem a tervezgetés perceit is, számolgatunk, kompromisszumot kötünk, mert annyi mindent másképp szeretnék, de  tudom, addig nyújtózkodjak ameddig a takaróm...és ezért nem lesz pölö trópusi fapadló a burkolat, (hja kérem potom kétszázezerből se lenne meg) de lehet hogy még semmilyen burkolat egy darabig, csak a csupasz beton, majd meglátjuk, és keresgélem az ideális szinű fapácot, amivel majd a fenyőgerendát bemázoljuk, aztán "vitatkozunk" milyen korlát legyen, vagy mi a szösz a neve, mert én nem akarok apácarácsosat, más elképzelésem van, de Apcinak az tetszik (úgyis én döntök, csak még nem tudja, vagyis de, már megszokta, mer' nálunk én vagyok a lakberendező, ő meg a kivitelező és ezen a felálláson már nem változtatunk és utólag mindig bevallja, hogy jól van ez így, és punktum.) És azt is megbeszéltük, hogy nem cserép lesz a teteje, mert nagyon lesötétítené a szobát és én azt nem bírom, fénymániás vagyok, hanem ilyen átlátszós izé, ami ugyan ronda, de legalább pincét nem csinál a szobából.
 Na ez van most így hirtelen egy szuszra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colors.blog.hu/api/trackback/id/tr1001106113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása